Распоред звоњења
Распоред звоњења у матичној школи:
ПРВА СМЕНА | час по реду | почетак | завршетак |
први | 8:00 | 8:45 | |
други | 8:50 | 9:35 | |
велики одмор | 9:35 | 10:00 | |
трећи | 10:00 | 10:45 | |
четврти | 10:50 | 11:35 | |
пети | 11:40 | 12:25 | |
шести | 12:30 | 13:15 |
Распоред звоњења у издвојеном одељењу у Медошевцу:
ПРВА СМЕНА | час по реду | почетак | завршетак |
први | 7:30 | 8:15 | |
други | 8:20 | 9:05 | |
велики одмор | 9:05 | 9:30 | |
трећи | 9:30 | 10:15 | |
четврти | 10:20 | 11:05 | |
пети | 11:10 | 11:55 | |
шести | 12:00 | 12:45 |
Продужени боравак ће радити од 12:00 до 16:30.
Еколошка секција
Руководилац: Јелена Герасимовић
Септембар:
- Формирање секције, планирање и програмирање рада
- Предавање: Заштита животне средине код нас и у свету
- Предавање: Млади и екологија
Октобар:
- Радна акција у локалном простору
- Дан здраве хране
Новембар:
- Предавање: Значај и улога шума у Србији
- Предавање: Очување земљишта, ваздуха и воде
Децембар:
- Постављање зидних новина са еколошком тематиком
- Предавање: Биолошка разноликост (биљке и животиње)
Фебруар:
- Предавање: Здравље као еколошки фактор
- Постављање зидних новина
Март:
- Предавање:Вода и квалитет живота
- Прича о фабрици воде (машине, флаширање, извори)
Април:
- Пролећни изглед шуме
- Правимо пролећни хербаријум
Мај:
- Припрема за обележавање међународног дана заштите животне средине
Јун:
1. Обележавање Дана заштите животне средине
2. Анализа рада секције
Ученички парламент
Парламент ученика почео је са радом школске 2005/2006. године и ове године наставља са својим радом. Парламент се бави ђачким проблемима.Чланови Парламента ће на разне начине покушати да реше проблеме ђака ове школе. Ученици који су у парламенту заступају интересе ученика и решавају евентуалне проблеме. Задатак парламента је да разматра успех и владање ученика, да помаже преношење информација ученицима, да учествује у реализацији неких од активности које школа реализује. Претходних година, осим разматрања успеха и дисциплине ученика, Парламент је организовао и реализовао забаве за ученике, учествовао у акцијама сређивања школског дворишта, учествовао у планирању екскурзија, преко свог представника учествовао у изради Развојног плана школе, давао конструктивне предлоге за побољшање рада школе, помогао реализацију прикупљања новца за операцију ученика школе.
За школску 2022/2023. годину задаци Парламента ученика су:
- Разматрање резултата учења ученика и предлагање мера за побољшање тих резултата;
- Учешће у организацији и реализацији неких школских активности;
- Организовање минимум једне акције хуманитарног карактера, по сопственом избору;
- Учешће у обележавању значајних интернационалних празника (Међународни дан толеранције, Светски дан детета, 1. децембар – Дан боребе против СИДЕ, Међународни дан борбе против расне дискриминације и сл.);
- Активно учешће у реализацији активности предвиђених у Посебном протоколу за заштиту ученика од насиља;
- Организовање дежураства ученика седмих и осмих разреда;
- Праћење рада одељења – успех, дисциплина, уредност учионице, награде и похвале и сл, како би се организовао избор најбољег одељења.
У току школске 2022/2023. године, поред редовних активности, Парламент ученика ће по потреби организовати и састанке са наставницима различитих наставних предмета, на којима ће се разговарати о питањима у оквиру предмета који наставник предаје. Ученици ће имати прилику да наставницима постављају питања и дају сугестије, а наставници ће ученицима моћи да приближе предмет који предају на начин другачији од уобичајног.
Библиотека
Нова библиотека
IMG-1cbf97da9bc35ed4683391867ad2b6c4-V.jpg
http://osdisadjurdjevic.edu.rs/images/sk_21_22/biblioteka/IMG-1cbf97da9bc35ed4683391867ad2b6c4-V.jpg
IMG-8d89a8c58da658bc7f715122c2bf416f-V.jpg
http://osdisadjurdjevic.edu.rs/images/sk_21_22/biblioteka/IMG-8d89a8c58da658bc7f715122c2bf416f-V.jpg
IMG-32b7167c75775760cc8f49cf7a4132ae-V.jpg
http://osdisadjurdjevic.edu.rs/images/sk_21_22/biblioteka/IMG-32b7167c75775760cc8f49cf7a4132ae-V.jpg
IMG-d854398c2e2ea7bf172eb821f8951dd8-V.jpg
http://osdisadjurdjevic.edu.rs/images/sk_21_22/biblioteka/IMG-d854398c2e2ea7bf172eb821f8951dd8-V.jpg
Основна делатност библиотекара је: непосредан рад са корисницима, сарадња са професорима и стручним сарадницима, библиотечко–информациона делатност као и инструктивни рад са ученицима.
Циљ:
- Промовисање читања и подстицање самосталности ученика у учењу;
- Развијање информационе писмености (медијске и информатичке) ученика и наставника;
- Остваривање сарадње и заједничко планирање активности наставника, школског библиотекара и локалне заједнице;
- Обезбеђивање електронских извора и приступа ка њима;
- Пружање услуга за унапређење свих облика и подручја рада образовно-васпитног процеса;
- Промовисање културно-забавних активности везаних за школу и школски живот ученика.
Задаци:
Школски библиотекар, реализовањем задатака и послова из области образовања и васпитања, као и библиотечко-информацијских и просветно-културних активности, доприноси унапређивању свих облика и подручја рада, тако што учествује у пословима планирања, програмирања, организовања, унапређивања и праћења рада школе, односно целокупног образовног процеса, као члан школских тимова има задатке.
Екскурзија
Организовање екскурзија биће у функцији остваривања наставних програма наставних предмета. На екскурзијама ћемо покушати да реализујемо следеће задатке:
- Развијање способности посматрања, опажања и уочавања предмета, објеката и појава.
- Сагледавање и разумевање интерактивних односа и веза у природној и друштвеној средини.
- Продубљивање и проширивање искустава ученика.
- Подстицај интересовања за нова сазнања.
- Развијање смисла за лепо, изградња правог односа према природи и потреби њене заштите.
- Упознавање са тековинама материјалне и духовне културе и подстицањеуметничког изражавања код ученика.
- Развијање спортске културе и способности орјентације у простору.
- Неговање људске солидарности, хуманости, другарства, пожртвованости, оптимизма и реалног схватања живота.
- Подстицање и неговање истрајности, одговорности, тачности и уочавање вредности рада.
- Успостављање ближих и непосреднијих односа ученика и наставника, као и свестраније упознавање личности сваког ученика.
Приликом израде плана екскузија, комисија је имала у виду следеће:
- наставни план и програм
- узраст ученика
- временску динамику
Због малог броја ученика у одељењима, родитељима ће бити понуђено да се екскурзије реализују у оквиру два разреда.